عاشقانه
 
باران
 
 
شنبه 19 شهريور 1390برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : شیما

همه جا پر شده که دهانت را میبویند مبادا گفته باشی دوستت دارم من میگویم حق دارند چون دوست داشتن های ما بودار است.بوی سو استفاده...بوی خیانت...بوی دروغ میدهد.



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:09---13 مهر 1390
سلامممم خوبی ؟؟؟من خوبم.خیلی نامردی دیگه سر نمیزنی؟عیبی نداره این یه بارو میبخشمت.بدو آپم

پردیس
ساعت17:25---22 شهريور 1390
سلام وب خوبی داری یه جور آرامش و شادی توشه ..من یه مطلب نوشتم که میخوام نظرات بقیه رو هم بدونم..میای دیگه؟

بشار
ساعت10:11---20 شهريور 1390

این پست خیلی عالی هست ...
درسته خیلی کم پیدا میشه کسی به خاطر دلش و فقط دلش دوست داشته باشه ...
کسی هم که به خاطر خودش و خودت دوستت داشته باشه نه خیانت میکنه نه دروغ میگه نه فکر های دیگه ...
و عشق پاک بوجود میاد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سکوت و آدرس baran72.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان